افتتاح مراکز خدماتی جدید برای مشترکین ایرانسل در سراسر کشور

بنا به گزارش ایرانسل، 182 مرکز اختصاصی جدید در استان های تهران، قزوین، مرکزی، قم، سمنان، البرز، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، فار، هرمزگان، کرمان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، مازندران و گلستان افتتاح شد؛ به این ترتیب تعداد این مراکز خدماتی در سراسر کشور به 224 مرکز رسیده است.

خدمات ارائه شده در این مراکز شامل فروش و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌ها و مودم‌های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین تلفن همراه، خدمات رومینگ، تنظیمات دیتا و MMS، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز و ثبت و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه می باشد.

گفتنی است مشترکین ایرانسل می توانند، به سادگی و با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی، بدون نیاز به مراجعه و یا تماس با این مراکز، حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت نمایند.

ایرانسل همچنین امکان تازه ای برای مشترکین خود فراهم نموده است، به این ترتیب مشترکین می توانند با استفاده از برنامه "ایرانسل من" از طریق تبلت و یا گوشی های هوشمند خود به مدیریت حساب ایرانسل خود بپردازند. از سایر امکانات این برنامه می توان به پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، مشاهده و یا تغییر طرح تعرفه، فعال‌سازی و مشاهده باقیمانده بسته‌های افزایشی و کنترل موجودی حساب نیز اشاره نمود.

منبع: ایرانسل