توقف امکان پرداخت مشترکین ایرانسل از کافه بازار

توقف امکان پرداخت مشترکین ایرانسل از کافه بازار

شرکت ایرانسل پس از یک بازه ۴ ماهه، امکان خرید مستقیم برنامه‌ها در کافه‌بازار را برای مشترکان خود غیرفعال کرد.

به گزارش کافه بازار، پرداخت مستقیم از اعتبار سیم‌کارت، سبب ساده‌تر شدن فرایند خرید برنامه‌ها، خریدهای درون‌برنامه‌ای و نیز بهبود سرویس اشتراک و تمدید خودکار آن می‌شود و به رونق فضای تولید محتوای دیجیتال و رشد توسعه‌دهندگان کمک می‌کند.

توقف امکان پرداخت مشترکین ایرانسل از کافه بازار

توقف امکان پرداخت مشترکین ایرانسل از کافه بازار

کافه‌بازار از بهمن‌ماه سال ۹۵، با همین هدف و با تقبل هزینه‌های فعال‌سازی و اجرای این سرویس، امکان خرید با شارژ ایرانسل را برای مشترکان این اپراتور فراهم کرد و با حمایت از توسعه‌دهندگان داخلی و عدم کاهش درصد سهم آنان از فروش برنامه‌ها، سهم این اپراتور را نیز از سهم خود پرداخت می‌کرد.

بدون تردید، سلب امکان پرداخت مستقیم برای کاربران، بر تولید محتوای داخلی و رونق کسب‌و‌کار سازندگان برنامه و بازی موبایلی اثر منفی خواهد داشت.
کافه‌بازار با تکیه بر توانمندی توسعه‌دهندگان خلاق ایرانی، همچنان خواهد کوشید به پویایی این صنعت و تولید محتوای غنی و بومی کمک کند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - آریو پیام ایرانیان | نماینده رسمی ایرانسل توسعه یافته توسط تیم طراحی سایت و برنامه نویسی Tech Team