تعریف استارت‌آپ و کسب‌و‌کار

تعریف استارت‌آپ و  کسب‌و‌کار


در نوشته های قبل  🔙 به تعریف استارت‌آپ و کسب‌و‌کار نوپا پرداختیم و با تجربیات کریستین ربر (بنیان‌گذار نرم‌افزار  مدیریت پروژه Wunderlist) در زمینه راه‌اندازی یک استارت‌آپ موفق آشنا شدیم.

او ۱۵ گام اساسی را برای شروع یک کسب‌وکار 🏢 موفق پیشنهاد می‌کند که در ادامه باهم مرور خواهیم کرد.

🔸۵ گام دوم:

۶. گرایش‌های مشتریان و  بازار هدف 🎯خود را به خوبی شناسایی کرده و همواره سعی کنید بازار هدف خود را بزرگ و گسترده در نظر بگیرید.

۷. مانند یک ورزشکار فکر کنید 💡و هدف خود را دقیقاً مشخص کنید. مثلاً در نظر داشته باشید که کسب‌وکار شما طی ۳۰ سال آینده قرار است به کجا برسد.

۸. همواره برای شکست آماده باشید. آمادگی برای شکست به شما کمک می‌کند مشکلاتی را که سر راهتان قرار می‌گیرند، راحت‌تر رفع کنید.

۹. به دنبال همکاران و مشاوران مناسب باشید. آن‌ها به شما در رویارویی با چالش‌های روزانه کمک شایانی خواهند کرد.

۱۰.  سرمایه اولیه💰را از طریق سرمایه‌گذارها جذب کنید یا اینکه  شرکت خود را با سرمایه و مسئولیت خود (‌Bootstrap) شروع کنید. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که شما باید تصمیم بگیرید متناسب با شرایط خود کدام یک را ترجیح می‌دهید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - آریو پیام ایرانیان | نماینده رسمی ایرانسل توسعه یافته توسط تیم طراحی سایت و برنامه نویسی Tech Team