تبلیغات هوشمند چیست؟

تبلیغات هوشمند چیست؟

🔸تبلیغات بر بستر پیام پایان تماس🔸

❇️مشتری در مدار شماست، هوشمندانه هدف بگیرید!

یکی از روش‌های بکارگیری تبلیغات هوشمند بر بستر موبایل، استفاده از فضای موجود در پیام‌های اطلاع‌رسانی پایان تماس است. پیام پایان تماس به دلیل آنکه هزینه تماس را اطلاع‌رسانی می‌کند، برای مشترکان اهمیت زیادی داشته و از نرخ بازدید بالایی برخوردار است.

تبلیغات هوشمند چیست؟

تبلیغات هوشمند چیست؟

همچنین دفعات تکرار این پیام، متناسب با تماس‌های روزمره مشترکان، از لحاظ کمی قابل توجه است. براین اساس، سازمان‌ها و کسب و کارها می‌توانند از یک فضای تبلیغاتی پربازدید و پرتکرار برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند.

علاوه بر مزایایی که در بالا اشاره شد، کلیه خدمات تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل بصورت هدفمند و با قابلیت انتخاب مخاطب جهت ارسال پیام ارائه می‌شوند. براین اساس سازمان‌ها و کسب و کارها می‌توانند مخاطبان خود را بنابر موقعیت جغرافیایی، ویژگی‌های دموگرافیک (مثل سن، تحصیلات، جنسیت، …) و همچنین معیار‌هایی نظیر برند تلفن همراه، سیستم عامل تلفن همراه یا نوع و میزان استفاده از تلفن همراه شامل مکالمه، پیامک و اینترنت انتخاب کنند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - آریو پیام ایرانیان | نماینده رسمی ایرانسل توسعه یافته توسط تیم طراحی سایت و برنامه نویسی Tech Team