تبلیغات هوشمند ایرانسل

تبلیغات هوشمند ایرانسل

تبلیغات هوشمند بر بستر موبایل

تبلیغات هوشمند بر بستر موبایل

تبلیغات هوشمند موبایلی ایرانسل، شامل سرویس‌های پیام اطلاع‌رسانی، پیامک انبوه و تماس دیگر پرداخت می‌باشد که همگی آنها به‌صورت هدفمند و با امکان انتخاب مخاطب بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت، مدل تلفن همراه، سیستم عامل تلفن همراه، نوع و میزان استفاده مخاطب از سیم‌کارت شامل مکالمه، اینترنت و … ارائه می‌گردند.

✅ در این مطلب به توضیح سرویس تبلیغات بر بستر پیام اطلاع‌رسانی خواهیم پرداخت که شامل پیام پایان تماس و پیام تماس از دست رفته می‌شود:

یکی از روش‌های به‌کارگیری تبلیغات هوشمند بر بستر موبایل، استفاده از فضای موجود در پیام‌های اطلاع‌رسانی پایان تماس و تماس ازدست رفته است. از آنجا که پیام پایان تماس، هزینه تماس را اطلاع‌رسانی کرده و همچنین پیام تماس از دست رفته به افراد اطلاع می‌دهد که به چه تماس‌هایی ‌پاسخ نداده‌اند، برای مشترکان اهمیت زیادی داشته و از نرخ بازدید بالایی برخوردار هستند. همچنین دفعات تکرار این پیام‌ها، متناسب با تماس‌های روزمره مشترکان، از لحاظ کمی نیز قابل توجه است. بنابراین شما می‌توانید از یک فضای تبلیغاتی پربازدید و پرتکرار برای انجام تبلیغات خود استفاده کنید.

علاوه بر این، کلیه خدمات تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل به‌صورت هدفمند و با قابلیت انتخاب مخاطب جهت ارسال پیام ارائه می‌شوند. اکنون این امکان برای شما وجود دارد که مخاطبان خود را با توجه به موقیت مکانی، ویژگی‌های دموگرافیک (به‌طور مثال آقایان کمتر از ۳۰ سال،…) و همچنین موارد دیگری که در بالا اشاره شد انتخاب کنید تا بالاترین نرخ موفقیت و مشارکت را در کمپین‌های تبلیغاتی خود بدست آورید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - آریو پیام ایرانیان | نماینده رسمی ایرانسل توسعه یافته توسط تیم طراحی سایت و برنامه نویسی Tech Team