اجرای کمپین موفق

اجرای کمپین موفق

🔸۱۰ گام مهم برای اجرای یک کمپین موفق🔸

🏢 کسب‌و‌کار شما برای موفق شدن در بین هزاران شرکتی که روزانه شروع به فعالیت می‌کنند، فرصت کمی برای جلب توجه افراد جامعه یا سازمان‌ها دارد.  در این پست قصد داریم ۱۰ گام اصلی را برای اجرای یک کمپین موفق که بتواند در کمترین زمان، بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد مرور کنیم:

۱- کمپین خود را به رویدادهای بزرگ متصل کنید.

۲- درک روشنی از مشتریان و  بازار هدف خود داشته باشید.

۳- رسانه‌های ارتباطی خود را تعیین کنید .

۴- #اهداف_بازاریابی کمپین خود را مشخص کنید.

۵- برای  تبلیغات بودجه مضاعفدر نظر بگیرید.

۶-  پیام تبلیغاتی خود را از نگاه مخاطب ببینید و ارزیابی کنید.

۷- عوامل تاثیرگذار بر کمپین را شناسایی کنید.

۸- از هماهنگی تیم‌های بازاریابی و فروش اطمینان حاصل کنید.

۹- متناسب با رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی مختلف،  محتوای سازگار ایجاد کنید.

۱۰- پس از اتمام کمپین  تحقیقات بازار  را فراموش نکنید. فراموش نکنید نظرسنجی پس از اتمام کمپین تاثیر به سزایی در کمپین‌های آتی شما خواهد داشت. از مخاطبان خود بپرسید که آیا تبلیغات شما را دیده یا شنیده‌اند؟ کدام پیام تبلیغاتی شما را به یاد می‌آورند و احساس آن‌ها نسبت به کمپین شما چه بوده است؟

✅ امیدواریم برای موفقیت هرچه بیشتر کمپین‌های بازاریابی خود در سال کاری جدید، این نکات را به‌کار بگیرید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - آریو پیام ایرانیان | نماینده رسمی ایرانسل توسعه یافته توسط تیم طراحی سایت و برنامه نویسی Tech Team